عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 26 مهر 1400
بازدید : 309
نویسنده : mozhgan

رفتن به دندانپزشک فقط به معنای دیدن دفتر کار خصوصی او نیست. کلینیک دندانپزشکی می تواند تمام نیازهای دندانپزشکی شما را تحت یک سقف قرار دهد و بیش از یک نوع متخصص دارای این نوع امکانات وجود ندارد. یک کلینیک دندانپزشکی می تواند در یک مدرسه دندانپزشکی، بیمارستان و مرکز بهداشت خصوصی قرار گیرد. 

چرا شما باید از خدمات کلینیک دندانپزشکی استفاده کنید؟

امروزه کلینیک های دندانپزشکی متعددی برای ارائه انواع خدمات دندانپزشکی وجود دارد که علاوه بر معاینه و معالجه بیماران به آن ها مشاوره هایی برای مراقبت و نگهداری از دندان هایشان را می دهند و دیگر مانند گذشته نیست که سلامت دندان و دهان ما بخاطر عدم آگاهی از نحوه نگهداری و نبود امکانات بهداشتی به خطر بیوفتد.

انواع روش های درمانی مورد استفاده در کلینیک دندانپزشکی

اینله و اُنله دندان

اینله و اُنله نوعی ترمیم برای دندان های عقبی است که دچار پوسیدگی های خفیف تا متوسط شده اند و یا ترک خوردگی و شکستگی دارند اما از طرفی این آسیب آنقدر جدی نیست که بیمار نیاز به روکش دندان داشته باشد.

بیشتربحوانید... ارتودنسی پلاستیکی

پیوند کامپوزیتی

پیوند کامپوزیتی به تعمیر دندان های فاسد شده، آسیب دیده یا تغییر رنگ داده شده با استفاده از موادی شبیه رنگ مینای دندان است. دندانپزشک شما فرسایش دندان را از بین می برد و کامپوزیت دندان را بر روی سطح دندان قرار می دهد و سپس آن را به شکل دندان واقعی درست

بیشتربخوانید... قیمت ارتودنسی نامرئی

ونیر دندان

وینرهای دندانی لایه های به شکل و رنگ دندان واقعی هستند و برای بر طرف کردن مشکلات متعدد زیبایی  مانند از دندان های جدا شده، مینای دندان شکسته یا آسیب دیده تا شکاف قابل توجه بین دو دندان کاربرد دادند. دندانپزشک با استفاده از چسب مخصوص دندان، این روکش را به جلوی هر دندان اعمال می کنند.

ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان برای جایگزینی دندان ها پس از از دست رفتن دندان استفاده می شوند. دندانپزشک یک پیچ تیتانیوم کوچک را به فک در محل دندان از دست رفته وارد می کند که تاج را نگه دارد کند. تشخیص این ایمپلنت ها از دندان های طبیعی داخل دهان تقریبا غیر قابل ممکن هستند و هنگامی که متصل شوند، به طور دائمی در محل قرار می گیرند.

دانستنی های ارتودنسی

ارتودنسی دندان روشی است که در آن کلیه فواصل و برآمدگی های دندان ها که در اثر یک ناهنجاری بوجود آمده اند با استفاده از انواع لوازم و دستگاه ها که معمولا با نام سیک کشی دندان در بین مردم عادی شناخته می شود، بر طرف می سازد





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com